UEH Standard Programs

Brief Course Description

1. Course Title:

Marketing & Communication

2. Language of Instruction:

Tiếng Anh

3. Course Code:

MC000321

4. Credits:

3

5. Course Objectives:

"Mục tiêu của môn ""Marketing và Truyền thông"" là giúp sinh viên hiểu và áp dụng các lý thuyết, khái niệm cơ bản trong lĩnh vực marketing và truyền thông. Môn học trang bị cho sinh viên kiến thức về vai trò quan trọng của marketing trong tổ chức, cách thức xây dựng và triển khai các chiến lược marketing hiệu quả. Sinh viên sẽ học cách phát triển chương trình truyền thông cho sản phẩm/dịch vụ, tích hợp các công cụ truyền thông phù hợp để đạt được mục tiêu kinh doanh./ The course is to help students understand and apply the fundamental theories and concepts in the field of marketing and communication. The course provides students with knowledge about the important role of marketing within organizations, and how to develop and implement effective marketing strategies. Students will learn how to develop communication programs for products/services, integrating appropriate communication tools to achieve business objectives.

6. Brief Description of Course Content:

This course has two goals:

- This course introduces students to fundamental concepts and theories that reflect the wide and varied scope of marketing. The course provides insights into the role of marketing in an organization, its contribution to business as a whole, describes analytical frameworks that help plan marketing activities, and helps to solve problems. address challenges in an ever-changing marketplace.

- The course also aims to help students understand the process of developing a marketing communication program for a product or service based on an integration of communication tools.