UEH Standard Programs

Brief Course Description

1. Course Title:

Hospitality Consumer Behavior and Insights

2. Language of Instruction:

Tiếng Việt

3. Course Code:

HOT515037

4. Credits:

3

5. Course Objectives:

Học phần được thiết kế nhằm nâng cao kiến thức và hiểu biết của sinh viên về quá trình ra quyết định của người tiêu dùng, từ việc nhận biết nhu cầu thông qua nghiên cứu, đánh giá các lựa chọn thay thế, quyết định mua hàng và đánh giá sau khi mua hàng ngành hiếu khách (Sự kiện và dịch vụ giải trí). Thời lượng học phần cung cấp cho sinh viên các lý thuyết và khung mô hình nền tảng, đồng thời sinh viên cũng sẽ phải liên hệ những kiến thức này với các ví dụ thực tế, bao gồm cả việc dựa trên kinh nghiệm cá nhân của bản thân

6. Brief Description of Course Content:

The module is designed to enhance students' knowledge and understanding of the hospitality industry's decision-making process, from recognizing needs through researching, evaluating alternatives, and making decisions. their purchases and reviews after buying. Module duration provides students with fundamental theories and paradigm frameworks, while students develop the ability to relate these knowledge to real-world examples, including based on experience personal.