UEH Standard Programs

Brief Course Description

1. Course Title:

Realationship Management in Hospitality

2. Language of Instruction:

Tiếng Việt

3. Course Code:

M00626

4. Credits:

3

5. Course Objectives:

Môn học trình bày các cách thức thực hành quản trị quan hệ khách hàng và các công nghệ được sử dụng để tăng cường thành quả của tiếp thị, bán hàng và dịch vụ khách hàng xuyên suốt các giai đoạn của chu kỳ hành trình khách hàng bao gồm thu hút khách hang mới, giữ khách hàng cũ, phát triển thị trường và tạo lợi thế cạnh tranh bền vững. Môn học cũng cho thấy cách thức phối hợp việc quản trị quan hệ khách hàng với các bộ phận chức năng khác trong doanh nghiệp.

6. Brief Description of Course Content:

The unit introduce the basic principles of customer relationship management (CRM) such as benefits, return, business environment, applied technology, process and procedure. We will show how to apply and manage CRM system to enhance marketing, sales and customer services during the customer journey (attraction, maintain, market development, sustainable competitive advantages).