UEH Standard Programs

Brief Course Description

1. Course Title:

Services Recovery

2. Language of Instruction:

Tiếng Việt

3. Course Code:

M00862

4. Credits:

3

5. Course Objectives:

Học phần giúp sinh viên có thể hiểu khái niệm cơ bản về lỗi trong dịch vụ và cách thức vãng hồi dịch vụ. Đề làm được điều này người học hiểu cách nắm bắt được tâm lý và cảm xúc của khách hàng và sử dụng các nguồn lực tại khách sạn để khắc phục các lỗi trong quá trình phục vụ du khách đồng thời tìm giải pháp nâng cao chất lượng phục vụ trong tương lai

6. Brief Description of Course Content:

A service failure is any type of error, mistake, deficiency or problem occurring during the provision of a service. The consumption of tourism and hospitality services involves a high degree of uncertainty and risk The inherent variability in tourism and hospitality services is attributable primarily to two factors: the heavy reliance on human service providers and the near impossibility of quality in- spections prior to consumption.