UEH Standard Programs

Brief Course Description

1. Course Title:

Service Quality Management 

2. Language of Instruction:

Tiếng Việt

3. Course Code:

M00559

4. Credits:

3

5. Course Objectives:

"- Nhận biết được bản chất của dịch vụ và quá trình tạo ra dịch vụ - Hiểu rõ được các yếu tố tác động đến quá trình tạo ra dịch vụ - Thấu hiểu các mô hình quản trị chất lượng dịch vụ theo các tiếp cận nghiên cứu - Nắm bắt quy trình hoạch định, kiểm tra và cải tiến chất lượng dịch vụ - Có khả năng thiết kế và triển khai đo lường chất lượng dịch vụ thông qua sự thỏa mãn của khách hàng - Phát triển các kỹ năng làm việc theo nhóm dự án và kỹ năng trình bày, thực hiện báo cáo phản hồi/ - Recognize the nature of services and the service creation process - Understand the factors affecting the service creation process - Understand service quality management models according to research approaches - Grasp the process of planning, checking and improving service quality - Be able to design and implement service quality measurement through customer satisfaction - Develop project team working skills and presentation skills, conduct feedback reports

6. Brief Description of Course Content:

The Service Quality Management module expands the knowledge of quality management and applies the approach to building a quality management system in the service business. The course aims to provide students with up-to-date knowledge related to product and service characteristics, service creation process management, customer satisfaction and comprehensive service quality management. Completing the program, students can apply the subject's knowledge to customer and service-oriented work as well as support in-depth studies in general business administration and quality management amount in particular.

Service Quality Management subject is related to previous subjects such as Administration, Quality Management.