UEH Standard Programs

Brief Course Description

1. Course Title:

Marketing in digital era

2. Language of Instruction:

Tiếng Anh

3. Course Code:

MD2484

4. Credits:

3

5. Course Objectives:

Thông qua dự án của môn học này, sinh viên được cơ hội vận dụng các kiến thức và kỹ năng chuyên môn đã học trước đó về chiến lược và nghiên cứu Marketing. Môn học giúp sinh viên có thể lên được một campaign marketing số hoàn chỉnh và nắm được các ứng dụng của các kênh truyền thông số./ With the rapid development and constant changes in technology, as well as new demands stemming from the evolving economy, learners need to adapt effectively to new circumstances. Marketing must also integrate and apply technology into its operations to optimize business activities. Therefore, this course provides an overview of marketing activities on digital platforms. Upon completion, students will understand the role, impact, and application of technological platforms in marketing operations.

6. Brief Description of Course Content:

This course is particularly designed for students aiming for careers in online marketing. The Marketing in the Digital Eracourse is structured to equip students with the latest knowledge on digital transformation and the challenges of the current business environment. Students will develop a digital mindset necessary for success in this field, including managing digital assets and integrating appropriate channels into customer-focused marketing activities.