Đang xử lý...

  • Trang chủ
  • Tân sinh viên
  • Người học
  • Cựu sinh viên
  • Người học tiềm năng
  • UEHer
  • UEH Mekong
  • Hỗ trợ
  • VI
  • Giới thiệu
  • Tin tức
  • Sự kiện
  • Tuyển sinh
  • Nghiên cứu
    • Công bố Quốc tế
    • Đề tài NCKH
    • Xuất bản Tạp chí quốc tế
  • Đào tạo
    • Đại học Chính quy
    • Đại học Vừa làm vừa học
    • Thạc sĩ, Tiến sĩ
    • Liên kết Quốc tế
  • Hợp tác
    • Đối tác
    • Cựu sinh viên
    • Chương trình "Kết nối cộng đồng - Lan tỏa tri thức - Hành động bền vững"
    • Chia sẻ không gian sáng tạo và phát triển UEH
    • Đóng góp quỹ - Giving
  • Xếp hạng
    • Kiểm định
    • Xếp hạng
  • UEH Future
  • UEH 4.0
  • UEH Shop
  • 17 SDGS
Trang chủ Nghiên cứu Công bố quốc tế Bài báo ISI
  • Driving forces of student satisfaction with online learning in the context of the COVID-19 pandemic: Evidence from Viet Nam

    Tạp chí: INTERNATIONAL REVIEW OF EDUCATION

    Tác giả: Trinh, N; Ngo, T; Nguyen, C

    DOI: 10.1007/s11159-023-10033-x

    Năm: 2023

  • Logistic service quality on young consumers' repurchase intention: an empirical study in emerging economy

    Tạp chí: OPERATIONS MANAGEMENT RESEARCH

    Tác giả: Le, TT; Tran, PQ; Lam, NP; Uyen, PHP; Tra, MNL; Tien, PD

    DOI: 10.1007/s12063-023-00395-8

    Năm: 2023

  • Financial Development and Environmental Quality: Differences in Renewable Energy Use and Economic Growth

    Tạp chí: POLISH JOURNAL OF ENVIRONMENTAL STUDIES

    Tác giả: Tran, TK

    DOI: 10.15244/pjoes/157652

    Năm: 2023

  • Vietnam Opportunities from Indo-Pacific Economic Framework for Prosperity as Regional Economic Integration: A Moderating Role of International Relations

    Tạp chí: CROATIAN INTERNATIONAL RELATIONS REVIEW

    Tác giả: Ngo, Q

    DOI: 10.2478/CIRR-2023-0007

    Năm: 2023

  • Advancement of cloud-based accounting effectiveness, decision-making quality, and firm performance through digital transformation and digital leadership: Empirical evidence from Vietnam

    Tạp chí: HELIYON

    Tác giả: Hung, BQ; Hoa, TA; Hoai, TT; Nguyen, NP

    DOI: 10.1016/j.heliyon.2023.e16929

    Năm: 2023

  • Gagliardo-Nirenberg-type inequalities using fractional Sobolev spaces and Besov spaces

    Tạp chí: ADVANCED NONLINEAR STUDIES

    Tác giả: Dao, NA

    DOI: 10.1515/ans-2022-0080

    Năm: 2023

  • How Do You Wish to Appear? An Empirical Study of Factors Affect Intention to Purchase Face-Swap Apps Under Social Comparison Perspective

    Tạp chí: INTERNATIONAL JOURNAL OF HUMAN-COMPUTER INTERACTION

    Tác giả: Ha, QA; Le, NQT; Nguyen, TTT; Pham, TTT; Pham, BA; Le, NQL

    DOI: 10.1080/10447318.2023.2188538

    Năm: 2023

  • A bibliometric analysis of research on tourism content marketing: Background knowledge and thematic evolution

    Tạp chí: HELIYON

    Tác giả: Nguyen, PMB; Pham, XL; Truong, GNT

    DOI: 10.1016/j.heliyon.2023.e13487

    Năm: 2023

  • The Effect of Auditor's Personal Characteristics on Professional Judgment and Ethics in Auditing

    Tạp chí: INTERNATIONAL JOURNAL OF KNOWLEDGE AND SYSTEMS SCIENCE

    Tác giả: Nguyen, HTL

    DOI: 10.4018/IJKSS.329241

    Năm: 2023

  • Constructing a composite financial inclusion index for developing economies

    Tạp chí: QUARTERLY REVIEW OF ECONOMICS AND FINANCE

    Tác giả: Tram, TXH; Lai, TD; Nguyen, TTH

    DOI: 10.1016/j.qref.2021.01.003

    Năm: 2023

  • Về đầu
  • ...
  • 49
  • 50
  • 51
  • 52
  • 53
  • ...
  • Tới cuối
  • UEH
  • 59C Nguyễn Đình Chiểu, Quận 3, TP. Hồ Chí Minh
  • Điện thoại: 84.28.7306.1976 - Fax: 84.28.38250359
  • Email: info@ueh.edu.vn
  • © 2019 Đại học Kinh tế TP. Hồ Chí Minh
  • Phát triển bởi Ban Quản trị hạ tầng
  • UEH Tuyển sinh
  • UEH Future
  • Quy chế công khai
  • UEH Virtual Tour
  • UEH Global
  • UEH Green Campus
  • UEH E-learning
  • UEH Cơ hội nghề nghiệp
  • Hệ thống nhận diện
  • Đại học Kinh tế TP. Hồ Chí Minh
  • 59C Nguyễn Đình Chiểu, Quận 3, TP. Hồ Chí Minh
  • Điện thoại: 84.28.38295299 - Fax: 84.28.38250359
  • Email: info@ueh.edu.vn
  • © 2019 Đại học Kinh tế TP. Hồ Chí Minh
  • Phát triển bởi Phòng Công nghệ thông tin
Facebook YouTube