Đang xử lý...

  • Trang chủ
  • Tân sinh viên
  • Người học
  • Cựu sinh viên
  • Người học tiềm năng
  • UEHer
  • UEH Mekong
  • Hỗ trợ
  • VI
  • Giới thiệu
  • Tin tức
  • Sự kiện
  • Tuyển sinh
  • Nghiên cứu
    • Công bố Quốc tế
    • Đề tài NCKH
    • Xuất bản Tạp chí quốc tế
  • Đào tạo
    • Đại học Chính quy
    • Đại học Vừa làm vừa học
    • Thạc sĩ, Tiến sĩ
    • Liên kết Quốc tế
  • Hợp tác
    • Đối tác
    • Cựu sinh viên
    • Chương trình "Kết nối cộng đồng - Lan tỏa tri thức - Hành động bền vững"
    • Chia sẻ không gian sáng tạo và phát triển UEH
    • Đóng góp quỹ - Giving
  • Xếp hạng
    • Kiểm định
    • Xếp hạng
  • UEH Future
  • UEH 4.0
  • UEH Shop
  • 17 SDGS
Trang chủ Nghiên cứu Công bố quốc tế Bài báo Scopus
  • Pre-Writing and Post-Writing Explicit Instruction: Differential Effects on L2 Learners’ Writing Accuracy

    Tạp chí: RELC Journal

    Tác giả: Trang, N.H., Barrot, J.S.

    DOI: 10.1177/00336882231184270

    Năm: 2023

  • Pragmatics and Instructional Pragmatics in Second/Foreign Language Preservice Teacher Education: A Case Study in Australia and Vietnam

    Tạp chí: RELC Journal

    Tác giả: Ton-Nu, A.T., Nguyen, L.T.

    DOI: 10.1177/00336882231187163

    Năm: 2023

  • How Does Globalization Influence the Impact of Tourism on Carbon Emissions and Ecological Footprint? Evidence from African Countries

    Tạp chí: Journal of Travel Research

    Tác giả: Ehigiamusoe, K.U., Shahbaz, M., Vo, X.V.

    DOI: 10.1177/00472875221113886

    Năm: 2023

  • The Influence of Source Credibility and Inspiration on Tourists’ Travel Planning Through Travel Vlogs

    Tạp chí: Journal of Travel Research

    Tác giả: Nguyen, P.M.B., Pham, X.L., Truong, G.N.T.

    DOI: 10.1177/00472875231206538

    Năm: 2023

  • Are Millennials Different? A Time-Lag Study of Federal Millennial and Generation X Employees’ Affective Commitment

    Tạp chí: Public Personnel Management

    Tác giả: Nguyen, N.T.H.

    DOI: 10.1177/00910260221129840

    Năm: 2023

  • Fostering Public Sector Employees’ Innovative Behavior: The Roles of Servant Leadership, Public Service Motivation, and Learning Goal Orientation

    Tạp chí: Administration and Society

    Tác giả: Nguyen, N.T.H., Nguyen, D., Vo, N., Tuan, L.T.

    DOI: 10.1177/00953997221100623

    Năm: 2023

  • Facilitate or Inhibit: Corporate Environmental Performance and Financing Costs

    Tạp chí: Evaluation Review

    Tác giả: Wang, Z., Yang, L., Ren, X., Pham, D.P.T.

    DOI: 10.1177/0193841X231175579

    Năm: 2023

  • Firms’ Sustainability Marketing Commitment: The Roles of Chief Marketing Officers’ Future Focus and Prosocial Motivation

    Tạp chí: Journal of Macromarketing

    Tác giả: Thu, N.N.Q., Kadirov, D., Fam, K.-S., Tho, N.D.

    DOI: 10.1177/02761467231174027

    Năm: 2023

  • Investigating the relationship between benevolent leadership and the organizational citizenship behaviour of academic staff: The mediating role of leader-member exchange

    Tạp chí: Management in Education

    Tác giả: Ho, H.X., Le, A.N.H.

    DOI: 10.1177/0892020620980000

    Năm: 2023

  • Economic growth, environmental regulations, energy use, and ecological footprint linkage in the Next-11 countries: Implications for environmental sustainability

    Tạp chí: Energy and Environment

    Tác giả: Eregha, P.B., Nathaniel, S.P., Vo, X.V.

    DOI: 10.1177/0958305X221084293

    Năm: 2023

  • Về đầu
  • ...
  • 113
  • 114
  • 115
  • 116
  • 117
  • ...
  • Tới cuối
  • UEH
  • 59C Nguyễn Đình Chiểu, Quận 3, TP. Hồ Chí Minh
  • Điện thoại: 84.28.7306.1976 - Fax: 84.28.38250359
  • Email: info@ueh.edu.vn
  • © 2019 Đại học Kinh tế TP. Hồ Chí Minh
  • Phát triển bởi Ban Quản trị hạ tầng
  • UEH Tuyển sinh
  • UEH Future
  • Quy chế công khai
  • UEH Virtual Tour
  • UEH Global
  • UEH Green Campus
  • UEH E-learning
  • UEH Cơ hội nghề nghiệp
  • Hệ thống nhận diện
  • Đại học Kinh tế TP. Hồ Chí Minh
  • 59C Nguyễn Đình Chiểu, Quận 3, TP. Hồ Chí Minh
  • Điện thoại: 84.28.38295299 - Fax: 84.28.38250359
  • Email: info@ueh.edu.vn
  • © 2019 Đại học Kinh tế TP. Hồ Chí Minh
  • Phát triển bởi Ban Quản trị hạ tầng
Facebook YouTube