Đang xử lý...

  • Trang chủ
  • Tân sinh viên
  • Người học
  • Cựu sinh viên
  • Người học tiềm năng
  • UEHer
  • UEH Mekong
  • Hỗ trợ
  • VI
  • Giới thiệu
  • Tin tức
  • Sự kiện
  • Tuyển sinh
  • Nghiên cứu
    • Công bố Quốc tế
    • Đề tài NCKH
    • Xuất bản Tạp chí quốc tế
  • Đào tạo
    • Đại học Chính quy
    • Đại học Vừa làm vừa học
    • Thạc sĩ, Tiến sĩ
    • Liên kết Quốc tế
  • Hợp tác
    • Đối tác
    • Cựu sinh viên
    • Chương trình "Kết nối cộng đồng - Lan tỏa tri thức - Hành động bền vững"
    • Chia sẻ không gian sáng tạo và phát triển UEH
    • Đóng góp quỹ - Giving
  • Xếp hạng
    • Kiểm định
    • Xếp hạng
  • UEH Future
  • UEH 4.0
  • UEH Shop
  • 17 SDGS
Trang chủ Nghiên cứu Công bố quốc tế Bài báo Scopus
  • Quantile dependence and portfolio management between oil, gold, silver, and MENA stock markets

    Tạp chí: Research in International Business and Finance

    Tác giả: Mensi W.; Mishra T.; Ko H.-U.; Vo X.V.; Kang S.H.

    DOI: 10.1016/j.ribaf.2024.102296

    Năm: 2024

  • Pronunciation pedagogy in English as a foreign language teacher education programs in Vietnam

    Tạp chí: IRAL - International Review of Applied Linguistics in Language Teaching

    Tác giả: Nguyen L.T.; Burri M.

    DOI: 10.1515/iral-2022-0126

    Năm: 2024

  • Technology Readiness between Public and Private College Students: An Examination in Vietnam

    Tạp chí: Public Organization Review

    Tác giả: Phung T.M.T.; Nguyen L.D.; Nguyen T.H.; Pham L.N.T.

    DOI: 10.1007/s11115-022-00643-8

    Năm: 2024

  • Investigating the immediate and mid-term effect of a gamified e-learning platform for the enhancement of traffic knowledge and skills among Vietnamese adolescents operating powered two-wheelers

    Tạp chí: Journal of Safety Research

    Tác giả: Le H.N.; Cuenen A.; Trinh T.A.; Janssens D.; Wets G.; Brijs K.

    DOI: 10.1016/j.jsr.2024.06.005

    Năm: 2024

  • Causes of Boredom in Language Classrooms and Students’ Coping Strategies: A Case in Vietnam

    Tạp chí: Language Related Research

    Tác giả: Tran N.H.; Bui H.P.

    DOI: 10.29252/LRR.15.3.1

    Năm: 2024

  • ACCRUALS QUALITY, STOCK RETURNS AND INFORMATION RISK: EVIDENCE FROM VIETNAM*

    Tạp chí: Journal of Economic Development

    Tác giả: Nguyen T.N.L.; Nguyen M.; Nguyen V.D.; Vo X.V.

    DOI: 10.35866/caujed.2024.49.2.004

    Năm: 2024

  • The impact of insider ownership and institutional ownership on post-earnings-announcement-drift: Evidence from Vietnam

    Tạp chí: Research in International Business and Finance

    Tác giả: Ho T.Q.; Nguyen Y.; Tran H.

    DOI: 10.1016/j.ribaf.2024.102352

    Năm: 2024

  • Climate change effects and their implications for the financial markets: Evidence from the United Kingdom

    Tạp chí: Journal of Environmental Management

    Tác giả: Ahmed R.; Chen X.H.; Hoang Y.H.; Do-Linh C.

    DOI: 10.1016/j.jenvman.2024.121782

    Năm: 2024

  • English Listening via Online Applications: Tool-mediated Language Learning by EFL University Students

    Tạp chí: LEARN Journal: Language Education and Acquisition Research Network

    Tác giả: Huong L.P.H.; Bui H.P.

    DOI:

    Năm: 2024

  • The ‘play’ of institutions and firm investment: Evidence from a transition economy

    Tạp chí: International Journal of Finance and Economics

    Tác giả: Du J.; Nguyen B.

    DOI: 10.1002/ijfe.2796

    Năm: 2024

  • Về đầu
  • ...
  • 47
  • 48
  • 49
  • 50
  • 51
  • ...
  • Tới cuối
  • UEH
  • 59C Nguyễn Đình Chiểu, Quận 3, TP. Hồ Chí Minh
  • Điện thoại: 84.28.7306.1976 - Fax: 84.28.38250359
  • Email: info@ueh.edu.vn
  • © 2019 Đại học Kinh tế TP. Hồ Chí Minh
  • Phát triển bởi Ban Quản trị hạ tầng
  • UEH Tuyển sinh
  • UEH Future
  • Quy chế công khai
  • UEH Virtual Tour
  • UEH Global
  • UEH Green Campus
  • UEH E-learning
  • UEH Cơ hội nghề nghiệp
  • Hệ thống nhận diện
  • Đại học Kinh tế TP. Hồ Chí Minh
  • 59C Nguyễn Đình Chiểu, Quận 3, TP. Hồ Chí Minh
  • Điện thoại: 84.28.38295299 - Fax: 84.28.38250359
  • Email: info@ueh.edu.vn
  • © 2019 Đại học Kinh tế TP. Hồ Chí Minh
  • Phát triển bởi Phòng Công nghệ thông tin
Facebook YouTube